söndag 20 februari 2011

Wii

Köpte ett Wii till mig och Joakim, som ni kanske redan vet :P Så när han kom hit i fredags överraskade jag honom med det. Vi satt och spelade Mario hela kvällen :)
På lördagen kom min mamma och Lasse över så vi lirade Wii Sports Resort, mamma utklassade oss i bowling. Sen drog jag och Lasse iväg och köpte lite sushi och en burgare till Joakim. Joakim älskar misosoppan man får när man köper sushi så jag tog 2 till honom :) Sen när Joakim gick och la sig kollade vi på melodifestivalen och käkade chips och dipp. Mycket trevlig lördag!


Jag har aldrig varit ett Mariofan direkt. Det är inte min typ av spel. Men Joakim gillar inte "bossen" så jag måste ta dom banorna. Han tycker det är läskig inne i slotten. Men då måste jag nämna att jag har typ aldrig lirat så jag är inte så bra. Fast jag har klarat 2 "bossar" nu. Efter jag har provat några gånger vart jag fast! Älskar det där spelet, det är grymt roligt! När man är så dålig som jag är blir man såååå j*vla glad när man sätter det på andra försöket!! :D Ganska bra tid att köpa Wii när det är så j*vla kallt!

Det var allt för idag. Hoppas eran helt va bra trots kylan! Nu ska jag hoppa ner i ett stort rör och plocka mynt i källaren! :P

Dagens låt: Pluxus – Agent Tangent (Tänkte när man har ett inlägg om tvspel så kan man ha med en tvspels inspirerad låt. Den här låten påminner mig om Kungsängen när jag va typ 15 år. Mycket nostalgi!)

Syns snart!

3 kommentarer:

  1. Känns lite konstigt för mig med, inte alls vad jag skulle tro för ett år sen. En större bil nu skulle ju inte skada. Börjar bli hög tid för dig att ta körkort nu när du inte får plats om vi ska åka allihopa. Men vi satsar på en bil med 7 säten. Volvon har ju faktiskt det (visste du det?) men då får vi inte in nån barnvagn...

    Haha ja det är kul! Bossarna får man gärna klara här med. Han satt och sa att "du är bäst mamma" "jag visste inte att tjejer kunde vara så bra på mario" Gulle <3

    Den där gamla låten! ;) Haha!
    Glöm inte att det är BigBrother om 10 minuter :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Annars kan vi ju klämma in dig tillsammans med Abby så kan du morra om det kommer en polis ;)
    Kul att du har nytta av det också, vi sitter och spelar för fullt. Joakim e hemma. Han sa att han skulle till dig i helgen och då skulle han ta med sig en kontroll här hemifrån så han kunde lyfta upp dig och kasta dig på dummingar ;)

    SvaraRadera
  3. Det var du som sa det! (att du ser ut som en).
    Kul att du också tycker det, bra när prylar blir använda ju! Jag har precis brutit spelandet ett tag, han skulle nog aldrig ta en paus annars :p
    Jo det är nog bäst att han är hos dig om det blir dags att föda o så :) Vi får väll se hur det blir på fredag också...

    SvaraRadera