onsdag 2 februari 2011

KlädDejting?

Nemen hallå kul att du droppa förbi min blogg. Bered dina ögon på kul läsning... hoppas jag :P
Har vart hemma med Joakim idag. Vi har pratat om Mario hela dan. Allt är Mario. Han har nämligen fått ett Nintendo hemma hos mamma. :) Funderar själv på att skaffa ett Wii. Vore riktigt kul. Dom sålde ju ett paket med ratt och grejer... svart :D Får se hur det blir.

Jag funderare här om dagen varför, nästan varje gång jag åker bus, alltid hamnar framförs snubben som ska köra in knät i ryggen på mig!?! Han måste fan kunna bli osynlig eller nå skit! För helt plötsligt får man ett jävla knä i ryggen. Samma snubbe varenda gång! Jag såg honom en dag då tänkte jag: Nu jävlar ska jag knäa den jäveln! Men sen kände jag att det kanske skulle va väldigt barnsligt gjort! Får se om han fortsätter. Jag brukar alltid putta tillbaka med ryggen hårt så han borde fatta... men nej!

Ibland kan man höra hur det dunkar när en bil åker förbi. Dom lyssna på techno eller nått. Det är man ju mer eller mindre van vid idag. Man kan köra en liten gissnings lek Audi eller BMW :p hehe. Skitsamma det jag ska komma till är när man hör en bil åker förbi och dom lyssna väldigt högt på när någon snackar! Det tycker jag är skumt! Hehe, som en gammal arbetskamrat, kan man säga, som hade värsta baslådan i sin bil och lyssnade på en intervjuv med en gammal alkis.

Hörde två tjejer sitta och prata på tåget. Dom pratade om mode. Sen börjar dom prata om sin kompis som har träffat en ny kille och om vad han och hon har på sig. Dom tyckte inte riktigt att dom två gick ihop klädmässigt! Va? Jasså inte det! Inte nog med att man sa hitta nån med lika intressen och som står ut med en, man ska gå ihop klädmässigt! Svårt sånt där asså! Om man skulle träffa nån man tycker om som inte har samma klädsmak vad gör man då. Ska han ha kjol eller måste hon kanske börja ha baggyjeans? Skulle kunna blogga om det här hela dagen men jag orkar inte... mycket att tänka på :P hahaha

Avslutar dagens inlägg med en fråga jag funderat på ett tag och jag vill verkligen ha svar: Vad är det för skillnad på Plopp och Center?

Dagens låt: LIGHTS – Fall Back Down - Acoustic Version

Syns Snart!

3 kommentarer:

  1. Center känns mjöligare i smaken än plopp tycker jag. Plopp är godare så nån skillnad måste det vara :) tycker att du ska köpa ett Wii typ nu till Joakim ;D

    SvaraRadera
  2. Det är inge skillnad på center och plopp, båda är lika äckliga. Jag skulle köpa ett KINECT så att man får röra på sig. Gubben på bussen ska ha ett knä i ryggen så att han får känna hur det känns, men det är jag det och du är ju mycket snällare. Kramar till sjuklingen.

    SvaraRadera
  3. Haha så kan det va :P Du gillar ju Taragona för att det är likt dit namn :P
    Man får röra sig om man lirar Wii också. Har kanske inte råd men ska nog ta mig det :) Blir kul för både mig och Joakim!
    Då ska han få ett knä och så ska jag hälsa från dig!
    Ska krama honom imorgon! :D

    SvaraRadera