måndag 14 februari 2011

Love is in the air!

Skillimandinke på er där ute. Idag, som ni säkert redan vet, är det alla hjärtansdag. En dag fylld med gelehjärtan, kort och kramisar och pussisar! Jag gillar ju denna dag för jag tror på kärleken. Tycker det är kul när man ser par som passar ihop som står och gullar sig! :) För mig blir det lite Dessert Rock, korv med brö och en cola. :P Nemen skämt åsido, hoppas du har någon att hålla om! Om du har det håll lite extra hårt idag. Låt henne få välja film idag... "PS, Jag Älskar Dig" är ingen dålig film! Till er tjejer viska i hans öra att du älskar honom. Eller nått :P vad vet jag om romantik?
Glad alla hjärtansdag på er där ute i sajberspejs!

Försöker ju sluta med colan... då menar jag inte att jag kommer från finare delarna av Stockholm har bakåtslickat hår och kör fin bil och tycker om att förnedra tjejer med fjärrkontrollen! Inte den typen av cola jag menar Coca Cola drycken. Min kropp pallar inte me allt koffein är överkänslig mot det. Fan det är svårt! Svårare det än att sluta röka asså. För när man är på restaurang tar man ju cola bara av gammal vana... det gör man inte med cigg. Sen sitter man där: "Fan, tog jag Cola igen?" Så kan det va. Har blivit lite 7up ist. Har aldrig gillat det för men det funkar.

Idag på bussen hade busschauffören på radion så det hördes i hela bussen. Asså inte så jävla högt att det hördes bak. Det spelades ut i alla högtalare lite lugnt och mysigt. Alla kändes lugna och harmoniska. Det va sweet. Men då kutar en snubbe fram och säger till busschauffören att det hörs på hela bussen!!!! Tyckte det kunde vart på alla vart lugna... men nej. Inget ovanligt här inte. Det kan va skadligt att låta alla få njuta lite.
Vet inte vad jag ville säga med det? Tycker bara att det är för lite love i vardagen. Allt blir så grått och tråkigt man får inte le åt en jävel för då får man onda ögat! Tråkigt asså! Sprid lite mer love!

Det var det det... det. Ha en supermysig pysig alla hjärtansdag mina vänner och bloggläsare :) 

Just det glöm inte kolla YoutubeKanalen. Det finns en länk längre ner på sidan gå in där och kolla ibland! Finns mycket kul som jag har favoritmarkerat!

Dagens låt: Flogging Molly – What’s Left Of The Flag (Dom lirar på Grönan i sommmar. Hoppas vi syns där!)

Syns snart! Kram

2 kommentarer:

  1. Alex alexalexalexalexalexalexalexalex14 februari 2011 kl. 21:47

    Klart vi ses där! :)
    Och bjuda upp till dans kommer jag också!
    Kram påre bror!
    /Alex

    SvaraRadera