torsdag 17 februari 2011

Möte på dagis.

Idag drog jag tidigare från jobbet för det va möte på dagis. Det va en unge på Joakims dagis som vid flera tillfällen slagit och gjort illa Joakim. Så vi pratade lite om hur vi ska lösa det. Hoppas det funkar nu!

Idag sparade jag lite tid eftersom jag bjöd Strömblads på cheesburgare :) Så jag hann diska och fixa inför imorgon. Ska ju överraska Joakim med att jag har köpt Wii! Har tänk länge på hur jag ska göra det på roligast sätt. Tror jag har kommit på nå bra nu. :)

Har hunnit fixa med det jag ska fixa med idag så jag ska passa på att kolla på tv och lira lite gura idag.:) Tror det blir lite Simpsons.

Det va allt jag hade idag! Vill också be om ursäkt till Annelie för att jag inte nämnde henne i inlägget om HIM! :P Annelie är det största HIMfan jag känner och hon har lyssnat på dom lika länge som jag. :P

Dagens låt: Rancid – Time Bomb (En klassiker!)

Syns snart!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att du är så snäll som köpt Wii, han kommer garanterat att bli överlycklig :D Tycker att du ska inhandla de klassiska mariospelen också dom älskar han. Jag kan hjälpa dig med det om du inte vet hur man gör :)
    Jag visste inte ens att du hade bloggat, kul med samma namn. Kanske inte så konstigt att det blev samma namn men ändå ;)
    Om du gör en kvinna gravid i framtiden så kan du ju använda hennes graviditet som ursäkt, det är ju helt klart så att man måste sympati äta upp en kagge!
    Rolig du är med HIM :p
    Tack för maten!

    SvaraRadera
  2. Jag har ju inte hört hur du gjorde än men jag ringer dig lite senare, är nyfiken :p
    O ja! Det smaka prima!

    SvaraRadera