onsdag 23 februari 2011

Hår och Bursting Veins

Nemen hallå där... nu har du snubblat in på helt rätt blogg! Här får du läsa om tankarna i en speciell snubbes liv. Så läs och njut och glöm inte kommentera!
Idag har det vart som igår inget speciellt direkt. Förutom att det är sjuukt kallt! Man är ju inte liiite sugen på vår nu asså!
Det är en av dom saker jag ser fram emot mest just nu. Man kan glida runt i T-shirt utan mössa och jacka. Man kan dra på sig Conversedojjorna! :) Man kan känna vinden i håret :P På tal om det, jag börjar bli långhårig. Måste klippa mig snart. Skulle vilja klippa det kort färga det svart och ställa det upp... men jag vet inte om det funkar på en 25åring? Vore sweet iaf! Får se hur det blir.

Jag såg idag att en barndomskompis band har lagt upp sina låtar på Spotify. Vi träffas inte så ofta eller ja... inte alls :P Så jag har typ aldrig hört hans band. Men det är faktiskt riktigt sweet! Dom spelar i Kungsängen nu på fredag. På Sportbaren.

Det va det det. Ha det sweet nu!

Dagens låt: Bursting Veins – Move On - Radio Edit (Barndomskompisens band)

Syns snart!

1 kommentar:

  1. Vilken är denna mystiska barndomsvän? Jocke?
    Skulle vara kul att se dig i den frillan igen :)
    Det kan hända att Joakim gör nåt, det var lite prylar till honom med. Men han kan vara lite snål med den han gör har jag märkt. Men han brukar vilja ge dig en del så du får hålla tummarna ;)

    SvaraRadera