tisdag 22 februari 2011

Punk... you're like an old friend.

Idag har jag inget större att rapportera. Har faktiskt vart en helt vanlig dag. Det känns varken bättre eller sämre. Jo... bestämde mig för att säga upp mina Canal+ kanaler och musikkanalerna och lägga dom stålarna på Spotify premium ist. Kollar typ aldrig på dom iaf. Har lånat farsans Spotify premium när han inte använder det. Så skönt det är asså! Att kunns lyssna på musik när som helst. För Spotify lyssnar jag på varje dag!
Tack vare det har jag hittat tillbaka till punken igen och upptäckt band som jag alltid vetat om men aldrig tagit tid att lyssna på, NOFX tex, för man kanske inte vill köpa plattan. Men nu är det gratis så det är bara lyssna på :)
Mitt favorit punkband är Rancid. Har lyssnat på dom sen jag va typ 15 år. Men jag äger ingen RancidTshirt.
Måste införskaffa det. :P En vit isf.

Nu ska jag plocka upp guran en snabbis sen är det sängen som gäller. Ta hand om varann nu!

Dagens låt: NOFX – Bob
 
Syns snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar