söndag 13 februari 2011

Bilder från förr!

Idag hade jag tänkt att bjuda på något personligt. Bilder från mina tonår fram till nu. Haha hittade en del sköna bilder och tänkte det vore kul och se hur jag har förändrats genom åren.

Här är jag nog 15 år och den coolaste hip-hopparn i Sverige :)

17-18 år typ. Kolla skosnörena. 

16-17. Skejtare.

Den här är faktiskt från min 20årsdag. 

17-18. Hade nån finare period... den här från den perioden :P

16-17 år kolla tröjan... tummen upp på den me.
Jag och min son.

Finklädd. Va på ett bröllop.

Såg ut som ett skogstroll.
Så där ja! Nu vet ni hur jag har sett ut. Har haft många olika stilar, detta är bara hälften. Nu, som ni redan vet, har jag kortare hår och försöker att inte vara svartklädd jämt som jag va förut. Förhoppningsvis kan jag leva med den här stilen nu :P Vill inte ha en stil tar på mig det som är snyggt. Håret är jag nöjd med också kommer nog inte bli sådär långhårig igen. Man måste förnya sig ibland, iaf när man är tonåring.
Är nog fortfarande tonåring :P Känner mig inte som snart 25 år gammal! Tänk att det va 20 år sen som Red Hot Chili Peppers släppte plattan Blood Sugar Sex Magic! Har ni inte hört den plattan så lyssna på den. Jag rekommenderar den starkt. Det är, enligt mig, en av dom bästa plattor som släppts. Kolla även in dokumentären Funky Monks som handlar om när dom spelade in plattan.

Nej, mer nostalgi får det bli en annan dag. Hoppas ni tyckte att det va kul att få se lite bilder på mig:P

Dagens låt: Har inte spotify så du får lyssna på en låt som påminner dig om när DU va tonåring. Ska ha en riktigt nostalgi fest någon dag.

Syns snart!

4 kommentarer:

  1. Roligt inlägg :) Stilen du hade så som du såg ut på bröllopet tycker jag passar dig bäst ;)

    SvaraRadera
  2. Riktigt härliga gamla bilder :) Det finns historier bakom varje bild i princip :p
    Gillar det nya utseendet också... Tycker att du är fin som du är nu, du ser mycket gladare ut med färger :)

    SvaraRadera
  3. Jobbigt att somna på kvällen ju, det blir svårare att somna om sen. Iaf för mig ;)
    Haha kan tänka mig vem som kom på att spela "ger dig min morgon" :p

    SvaraRadera