söndag 13 februari 2011

Ny tid ny strid... eller nått!

Nemen hej där.
Sitter hos Strömblads och har det trevligt. Vi har suttit hela kvällen och fixat med min blogg, tycker själv att det vart väldigt bra! Så tack Annelie och Jocke för hjälpen!
Skulle ha kollat på Melodifestivalen men det vart bloggstyling istället. Tyckte det var roligare. :D
Lägger in lite roliga pics.

Jocke visar hur coolt det är med Bergsprängare.
Livet har sina goda stunder?
Jag har inte hunnit blogga på senaste mest pga att jag vart trött på kvällarna. I fredags tex kom jag hem kl 20:30 tack vare SL. Som tur va träffade jag min morsa på centralen så jag fick trevligt sällskap. :D

Tänkte på en grej när det gäller sena tåg. Det är lätt att man börjar prata med folk man inte känner när man står och väntar på ett sent tåg. Sen står man där... hmm vad säger man till nån man inte känner i 20min? Man har ju inlätt ett samtal, typ: "Att dom inte fattar att det blir vinter varje år". Sen står man där och försöker hitta på nått annat att säga till denna person. I värsta fall möter man någon som är på som fan och vill berätta hela sin livshistoria. :P Inte lätt det där :P

Det får räcka för idag missa inte bloggen imorgon! Då blir det roliga bilder från olika stilar i mitt liv.

Dagens låt:
 



Syns snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar