tisdag 15 februari 2011

Gone with the sin!

Idag va tåget sent igen! Va hemma sent idag igen! Trött som fan är jag också och förbannad men det kan vi ta en annan dag! Orkar inte skriva mycket idag... ville bara att ni skulle veta att jag inte glömmer er ;)

Imorn sticker jag iväg och inhandlar ett Wii troligtvis :D Ska bli riktigt kul. Så jag och Joakim kan lira lite Mario... eller mycket :P

Just nu sitter jag och lyssnar på HIM och somnar nästan... Gäsp! Fan, HIM är ett band jag lyssnat på i typ 10 år och aldrig tröttnat på. Är inte så jätte förtjust i nya plattorna men det gamla är sweeet! :D Ville är en av dom bästa sångarna jag hört!

Heartagram!

Ville Valo.


Där avslutar jag för idag. Måste lägga mig snart. Ha det super nice!

Dagens låt: HIM – Right Here In My Arms (Det här va den första låten jag hörde med HIM. Jag vart kär direkt och har fortfarande inte tröttnat på den!)

Syns snart!

1 kommentar:

  1. Ett inlägg om HIM utan att nämna mig! Ledsen jag blir... Blev väldigt glad av att se ett blogginlägg med just HIM iaf :) Håller med dig ang sångaren. Som jag skrev i min blogg här om dagen, rösten som har förtrollat mig i många år. http://aky.se/?p=836

    Nämnde jag inte att jag är vansinnig? Eller kan du ha missat det? usch jag ryser av irritation... Vad spelar det för roll hur mkt dom ser av det som händer när det fortsätter!? Blir till att samtala en hel del imorgon... Känns som att historien upprepar sig. Skillnaden är att mamman har mindre tålamod denna gång!

    Ja dom är så fina <3

    SvaraRadera