torsdag 10 februari 2011

Slut i huvet!

Fan va trött jag är! Det är fullt ös på jobbet och sen när man ska gå från bussen är det 15cm snö och oplogat. Så det tar på krafterna att knata! Sen när jag klev av bussen, pratade med min son, tappade jag mobilen i snön den bara försvann!! Men den klarade sig tur nog!

Fick farsans Burny. Vilket va asgrymt! Vart hur glad som helst. Slipper man tänka på att köpa en ny gura på ett tag. Det är tack vare farsan som jag lirar idag. Jag hade aldrig lirat när han köpte en gitarr och börja gå lite lektioner. Jag testade lite och vart kär direkt så farsan gav mig en av hans akustiska... resten är historia! :)


Skulle vilja se en riktigt bra film. Det va ett tag sen. Någon som har några tips på bra film? Skulle vilja se en film i klass med Waynes World vilket är typ en av världens bästa filmer. Några andra bra rullar är: Amlost Famous, This is Spinal Tap, Tenacious D P.O.D, Star Wars (4,5 &6), Blues Brothers, Wedding Crashers.

Det för räcka för idag. Ha det bra ute i snöstormen!

 Dagens låt: Stephen Lynch – Special

Syns snart!

1 kommentar:

  1. Ja visst e han :) Ser så gulligt ut för han är verkligen stolt och rak i ryggen när han är ute o går.
    Almost famous måste jag hålla med om! En av mina topp 10. Nåt tips i den genren kan jag inte inte ge tyvärr...
    Ringer dig sen, hur länge e du vaken?

    SvaraRadera