tisdag 8 februari 2011

Vill inte som jag vill.

Hade hoppats på att bilden här ovanför skulle bli klar idag men jag orkar inte fixa med den längre! :P
Kände att det va dags att förnya mig lite.

Idag har det varit en hård dag på jobbet fullt ös hela dagen! Fördelen med det är att dagarna flyger iväg.
Tråkigt att det kommit mer snö. Fan jag längtar tills man får dra och köpa sig ett par nya Converse :)
Är otroligt trött på snön asså! Men inte allt för långt kvar.

En återkommande grej i min blogg är att jag skriver om vad som händer mig på tåget och bussen så nu tänkte jag göra detta. Hörde två snubbar sitta och prata med varann.
"Hörde att han Jens Lapidus ska ta över Efterlyst"
"Jaha, efter han åh... vad heter han?"
"Nej, inte han. Du vet han med mustaschen"
"Jaha, men kan Jens sånt?"
"Ja fyfan han är ju advokat... han har ju skrivit en bok!"
"Ja just det!"

Tydligen är man ett geni om man skrivit en bok... har inte Carolina Gynning skrivit två böcker? :P
Hon kanske kan ta över efter Jens?

Det va det! Ska fixa till bilden snart ni får vänta :P

Dagens låt: Red Hot Chili Peppers – Soul To Squeeze

Syns snart!

3 kommentarer:

  1. Varför just 93,4? Avståndet till jobbet eller? :) Vill du ha hjälp med bilden? Ring mig i så fall så kan jag hjälpa dig härifrån :) Man kanske skulle skriva en bok själv :p

    SvaraRadera
  2. Ja och bildprogram har ju jag så därför kan jag hjälpa dig :)

    SvaraRadera