lördag 26 februari 2011

Super Mario!

Idag vaknade jag vid 9, gick upp och fixade frukost. Efter att jag och Joakim hade ätit frukost så plockade han fram Super Mario Galaxy, som han hade lånat från sin mamma, och började lira. Jag skulle diska, duscha och städa lite men det tog flera timmar för jag skulle bara prova lite sen kom jag på mig själv. Sen skulle jag hjälpa Joakim och så fastnade jag igen! Haha! Så jävla roligt spel och jag spelade bara lite. Vi spelade Super Mario Bros Wii igår. Då hade Joakim tagit med en kontroll från sin mamma så vi lirade 2 spelare det va riktigt kul så fortsatte med det nu på kvällen.
Iaf... när jag hade lyckats bli klar med det jag skulle göra så gick vi till stan för att jag skulle köpa ett nytt skärp men jag hittade inget. På H&M hittade jag en grymt cool skinjacka till Joakim.

Hittade en snygg tröja, en "farfarströja", på JC men jag köpte den inte ångrar det lite nu. Sen gick vi till Åhlens där hittade vi ett par skelettvantar till Joakim och sen passade jag på att handla lite kläder till Annelie och Jockes kommande barn :)
Vi träffade dom på Coop senare! :) Där köpte vi tacos hittade en tacosås för barn och sen köpte jag en vit läsk med citronsmak till Joakim. Joakim gillade såsen men läsken va sådär.

Kids Style.

Mountain Dew.

Nu på kvällen vart det som sagt mer Super Mario Bros Wii. Vi klarade en boss till!! :) Jag och Joakim är typ lika bra... eller ja han är bättre :P Så vi är ett bra team! Riktigt roligt att spela 2st.

Nu ska jag plocka fram chips och dipp om jag orkar efter en sån måltid... :) Undrar vad jag ska göra bara? Kolla på film kanske. Har vart en kul dag. Jag är nöjd :P

Dagens låt: LIGHTS – River - Acoustic Version (Jag vet att jag har lagt upp en låt med den här tjejen förut men jag kan inte låta bli att älska hennes röst! Hon gör vanligtvis electro-pop typ men den här plattan är grym! En riktigt mysplatta!)

Syns snart!

4 kommentarer:

  1. HAHAHA najs jue lira mario.. :D hoppas allt är bra annars krama grabben från oss här nere i söder kram och kärlek Papa Björn :D

    SvaraRadera
  2. Härligt ni haft det :) Läsken var inte så vit som jag trodde att den skulle vara...
    Köpte du skinnjackan? Tack för kläderna, så gulligt av dig :)
    Kul att han kan ta med sig härifrån, det är ju mkt roligare att vara två så slipper man sitta och titta på men det kan bli sjukt förvirrande också. Eller vad tycker du? Jag har svårt att hålla reda på vem jag är.
    Du får ta en sväng förbi JC en annan dag då, tror dom har stängt imorgon.
    Tycker han att galaxy är roligare nu? Du vet att ni kan vara två då också va? En som kan kasta stjärnor och låsa vissa elakingar bla.

    SvaraRadera
  3. Men att du inte köpte den då... Gillade han den?
    Duktig han är! Såklart att han blir glad när han klarar utmaningar. Jag uppmuntrar honom jättemycket till att spela det han tycker är för svårt och hans lycka när han klarar det är ju oslagbart! Tänk vad Mario kan göra för en familj, så mkt lycka ;D haha!
    Det är ju kul med olika tröjor, vidga dina vyer liksom...

    SvaraRadera
  4. Wow, vilken liten tuffing han blev i jackan, den var jätte snygg. Köp när du hittar något du gillar. Och gör inte som jag och vänta, för då kanske den inte finns kvar längre.

    SvaraRadera